torstai 4. heinäkuuta 2013

kukkaistyttö

Huhhuh, viime postaus oli helmikuussa?! D: 
Voiei, oon tosi pahoillani täst postaustauosta, mut yritän nyt ainaki saada sen loppumaan. Nuket ei oo vaan niin innostanu pitkään aikaan ja oon tykänny nii paljon postata mun lifeblogiin et tää blogi on unohtunu lähes kokonaan. Iso kiitos kuitenki kaikille teille lukijoille, ku ootte pysyny lukijoina täst huolimatta.
Nukkeja oon kuitenki kuvaillu tänä tauon aikana, saatan tehä niistä jonku pikkupostauksen, mut katotaan nyt. Tänään toi ihana sää kuitenki sai mutkin ulos kuvaamaan Sticaa. Ei mikään jättipostaus, mutta jotain silti, nauttikaa! (:


Ja loppuun vielä ilmoitus, että oon tilannu Mami Tomoe (Puella Magi Madoka Magica) cossin! (: Sen saapuessa voisin laittaa tännekin pari kuvaa musta siinä asussa, jos ootte kiinnostuneita.


18 kommenttia:

  1. Ihanaa et palasit !
    Muttaa Stica on ihana, tää laatu oli mahtava ja noi kukat sopi tähän tosi hyvin c: Kuulinkin aiemmin siitä cossista, sopii varmaan sulle :)

    My--stereoheart.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Jee vihdoin palasit! Oli ikävä ; w ; Ihania kuvia♥ Stica on tosi sulonen >u< Neljäs kuva on tosi ihana ; 3 ; Tuo kukkaseppele on tosi söpö :3

    minunsuloisetnuket.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Kiva kuulla sustakin ja ihana shootti <3 Stica on jotenkin niin ihana :D Ihana mekko ja jumaloin noita kenkiä ikuisesti ;3;

    VastaaPoista
  4. Jee, luulin et mun kaikki suosikkinukkeilijat on lopettanu <33 Ihana shootti <3

    VastaaPoista
  5. Aivan ihania kuvasia! Stica on ihan ylinätti ja sä oot hirveen taitava kuvaamaan. Stican asukin oli tosi kiva. :3 ♥ Seittemäs ja vika kuva oli mun suosikkeja. Toivottavasti uutta postinkia tulee pian koska tykkään sun blogista ihan mielettömästi! ♥

    VastaaPoista
  6. Heh. Tilattiin tänään mun eka nukkeli. :3 oon ihan hirveen innoissanni :'D
    Mut tosi kuäivoi kuvii, ihana,Stica. ♡3♡

    VastaaPoista
  7. ihania kuvia ja ihana stica ! (: <333 kiva et postasit tännekki pitkäst aikaa

    VastaaPoista
  8. Jeejee sua oonkin ootellu taas :D "mihinköhän lila on kadonnu..?" Mutta söpö tää ♥ Stica oikeen nätin näköinen :3 Kukkasia päässä se näyttää niin suloselta ja paras varmaan toi viimenen kuva ^^

    http://boku-no-kokoro.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Oii ihana Stica ♥ nättei kuvii ja näi ! onneks viimein postasit ♥
    Jaja laita ihmees kuva cossistas :33

    VastaaPoista
  10. Oi rakastan tota vikaa kuvaa Sticasta, sen värit ja tunnelma on niin rauhallisia *o* Ja oon ihan innoissani, olis ihanaa nähä se Mami cossi sun päälläs! ♥ Ihanaa että postasit taas!

    VastaaPoista
  11. oih stica on täydelline! <3 ja joo laita ihmeessä siitä cossista kuvia! (: kiva ku postasit taas <3

    VastaaPoista
  12. Stica on niin täydellinen hanipallerosicatuspööö <3

    VastaaPoista
  13. Aww, ihania kuvia ja ihana Stica <3

    ✖ pastelrainboww.blogspot.fi
    ✖ flufffywoolpants.blogspot.fi

    VastaaPoista
  14. ihania kuvia *-*


    ○ candycrunch.blogspot.fi ○

    VastaaPoista
  15. jees kiva et postasit tännekki! ♥ & ihanii kuvii sticast :3 <33

    VastaaPoista
  16. Kiva ku palasit (: Stica on ihana ja kivoja kuvia!

    VastaaPoista
  17. Ihana pikku romantic:ci :3
    itellänikin on :)
    http://mydollplaying.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kommentiit :3