keskiviikko 13. kesäkuuta 2012

~ You could put the blame on me ~

Olin tiistaina ja tänään miitissä kampissa, molemmissa oli aika pieni porukka (: 
Tosin tiistain miitistä ei oo nyt kuvia, mut ei voi mitää :D
+ otsikko on tosta biisistä !

+ eheeh muistan ku kuunneltii tätä biisii kaverin kaa koko yö joskus 2vuotta sit ku oltii sen mökil ♥ eheeh memories  ~ Että sen saa muuten vaa laittaa soimaa jos haluu, ei kyl liity mitenkää kuviin ym.




IipanYuuki uudella faceupillaan nwn ♥ söpötyss


Luni99'n nuket, Amarri on Coralline ja Mirin nimee en muista :d


Mä niin rrakastan amarrin faceuppii öwö ♥


Elinan söpötykset :3 Kaikki tuttuja ekasta miitistäni, ja nyt Snow Miku oli saanut uuden peruukin, joka ei kuitenkaa oo nii kätevä ku stock koska se ei toimi sänkynä :D



Kuva ei halunnu kääntyy > 3 < Mut kuiteenkin Alisan (vai oliks se Aliisan) Little pullip craziia, söpötys tämäkin nwn


Ja Alisan Aya, Ava (:


Katjan nuketukseet ~


Naaaw, annin yli-ihana Aimee :3 ♥


Ja myöskin Annin, boko nwn 



Ja haettii Kampin edest ilmasta cokista uwu


Anni oot söpö ku mikä ♥ :3


 Katja asetteli Cherisee ja Andrewii :D ♥


Söpösöpö nwn


Iippa on söpöö ! ~ ♥



Anni posee ;) ♥ mikäki malli öwö


Tässähän nämä kaikki ihanasti BR'n edessä :d


Ja loppuun.. randomkuva öwö..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sellaneen, tuli otettuu enemmä kuvii ihmisistä taas ku nukeista uwu'
Ja sitte viel tungin tähänki postauuksee jotai randomia, niinku tapana on :D Eli siis tultiin Katjan kaa meille miitin jälkee.. ja mentii pihalle leikkii vesi-ilmapalloilla ! ♥ Eheeh eli siis pari säätökuvaa ~


Katja söpötys ilmeineen, tuitui ~


.. kastuin kokonaa tän kuvan takii D:


Eheeh kivat.. vesimeloonit >B----D


..ja ei mitää hajuu, miten mä tonne päädyin D:

15 kommenttia:

  1. haahaa :D hienoi noi random kuvat tos lopus.. :D jaja hyi himputti mikä keskijakaus mulla on tos kuvas! D: yäääääk!

    VastaaPoista
  2. Ainii sieki olit sillon siellä Hesan megamiitissä! :o
    Mutjooo Mitsukin stockperuukki _oli_ aika kätevä x----D
    Ja oli hauska miitti! :33

    VastaaPoista
  3. Ha teijän noi vikat kuvat xd xD
    Jeejee.. :D:D:D:
    Mutta nyt on punajuuripää(nimi cee Annini) toooooodella vihainen >:(
    Disneytä ei näkyny melekeen missään.. Nmutta eise haittaa:) Kylläpä se onki jo aika kauan löytyny valokeilasta lähinnä, että olihan se mukava nähä muitaki nukkeja välillä<3
    Järkeväkomma.com..

    VastaaPoista
  4. Haha, näytti hauskalta :D Yy mä haluun minimiitteihin ko täält pääsee niin kätevästi keskustaan (mut silti käyn ain vantaan miiteissä, lol) ;_____;

    VastaaPoista
  5. Tais olla aika hauskaa! Ihania nukkeja siellä selvästi oli. Vikat kuvat taas! ;'D
    T:Siiri


    www.weheartpullips.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. Harmi etten nähnyt teitä siellä kampissa. Olin siel itsekkin tiistaina kun käytiin helsingissä kun siellä oli se ilmaiskonsertti :)

    VastaaPoista
  7. Aivan mahtavaa. : D
    Harmi etten nähny tiistain tai keskiviikkon ku olin siel. Kampil jaettiin tänäänki tota kokist. : 3

    VastaaPoista
  8. ihania noi miittikuvat, ja repesin noissa randomkuvissa~ :D

    VastaaPoista
  9. AHHHAHHHAAAA kaunis ilme mul tos vesi-ilmapallo-kuvas ;DDDD ja sun vesi-ilmapallo-säädöt ja kaappiintunkeutuminen >:D oisit pistäny sen mis katoit kameraa (y)

    VastaaPoista
  10. Voi ei, repesin pahasti noille vesilimapallo säätö kuville, etenkin ttuolle vesimeloonille... XD
    Minkäs "yhteisön" kautta tää/nää miitit on pidetty?

    VastaaPoista
  11. kivoi kuvii ja mitä disney makso ja mist ostit?

    VastaaPoista
  12. Haha hasukaa näytti olevan. :D Mut arvaa ku olin just ton upean rintalisäke-kuvan kohdalla, niijust silloin mun isä tuli toho mun vieree nii arvaa vaa oliks vähän noloa. >.< :'D

    VastaaPoista
  13. Hei kiitti vaa nois malli kuvist >n<" ite oot malli♥ mä oon ...ööö.... ROSKAPUSSI öwö ..eiku ~
    no kuitenki, varsinki toi toka kuva .... :D mun ilme on 10++

    VastaaPoista

Kommentiit :3