keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

Next to me ~

Heei taas piitkästä aikaa ! Olin siis maalla, ja en sen takii päässy postaamaan :d Mut nii tässäpä tää uus postaus on nwn ~ Sitte sellane ilmotus et alan tekee nii, et laitan joka postaukseen jonku biisin, jota kuuntelen silloi ku kirjotan postausta :3 Siten niihin tulee aina lisää eloa ja niistä saa otsikoitaki :D lol.
Mut nii siis postauksen sisällön näette, lukemalla postauksen. sherlock!


Kävin täs äidin kaa kukunorissa ja sielt tarttu 60€ arvosta tavaraa o3o onneks äiti makso kaiken ! >:D


Ja tästäpä tuli.. Kyoko ! ♥ nomnom olen hyvin tyytyväinen :3 Vaikka tietenki ehdottomana Mami -fanina toivoin sitä, mut tääki on kyl superihana ! nwn ehkä sit jos Japanista löytyis Mami -juttui :D ok vaikee löytää, mut yritän ♥


How cute ! ♥ Ja pockyt tietenki mukan >;3


Hahah älysin vast koton et nyt mun molemmat figuurit (lol hei vast kaks) on punapäivä ! nwn


Sitte tälläne.. fiksuimmat tietääki jo mikä! 


Eli Domo -pelikortit ! :3 hih siin on kahet kortit !


Sitte äidin ostokset ! Tälläne Late Lammas -sarjasta oleva possu :D


Ja söpöjä Hello Kitty -avaimenperiä ! :3 Se aikoo laittaa kai niit joihinki sen muistitikkuihi, mut sitä ennen mun pitäis kuvaa niit Sonian kaa ! Sellasta siis ainaki varmaa seuraavas postaukses :3


Ja tästä kuvast näkyy paremmi, mitä eläimii ne on (: Sanon nyt viel jos joku ei näist ymmärtäny :D Eli vasemmalt oikeelle: leijona, pingviini, tipu ja seepra.


Ja sit lopuks viel 3 julistetta (:


Tää on jostai leffast, se on äidil kans :d
toho tuli joku tyhmä viiva, jota en saa pois ! D: 

JA JOS TEIL NÄKYY ET TÄÄ POSTAUS LOPPU TÄHÄ, PAINAKAA TOS VAS. ALHAALLA OLEVAA KOHTAA, JOS LUKEE "LISÄTIETOJA" kiitoos ~ ♥




Ja mun seinälle Audrey Hepburn -juliste ! :3 ihkutetaa sitä Cherisen kaa yhes ;3 ♥


Ja sitte mulle viel tälläne Marilyn Monroe -panoramajuliste, joka tulee mun huoneen oven yläpuolelle (:

Sellasia ne ostokset sit oli ! Sitte pariin kuvaan, jotka otin eile illalla (: Sen takii valaistus on mistä on D: Enkä viittiny laittaa lamppuu, ku tuli sentää viel aika hyvi luonnonvaloo. Innostuin siis laittaa Sticalle ja Cheriselle niiden stockasut, koska yksinkertasesti rakastan niitä ! o3o Cherisestä on vaa 2 kuvaa, koska sil oli kokonaine oma juttu viime postaukses :D + ne kuvat ei oikee halunnu onnistuu ku valo meni jo sillee pois :d


~ Kommenttejaaa ! ~

23 kommenttia:

  1. hoo noista ei kyl arvais et noi on pullip nella ja öö se toine en muista :D

    VastaaPoista
  2. eeeh hyvä muute mut ei se oo nella, vaan Stica :D ja toine on Adsiltia ~

    VastaaPoista
  3. Stica on muuttunu hirveesti. ♥
    Nomnomnom kauniita kuvia. ♥♥♥♥

    VastaaPoista
  4. ihanat noi pelikortit <333'1 jaja mä repesin sille julisteelle :DD nii, ja ööö.. ei kai muuta :D



    nukkeblogi:
    http://hitthelightstomyworld.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. Marilyn Monroe ja Audrey Hepburn!!! Mun lempparinäyttelijät:0000000 Missä se kukunor on?? Haluun noi julisteet<3__<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kukunor on helsingissa mecheliininkadulla.

      Poista
  6. Voi ku oli söpöjä juttuja :3 sun äiti on aika kiltti, et osti yli 60€ kamaa :) toivottavasti nään sut sitten joskus, niin et voitas vaihtaa numeroita. Gosus? no mut nii kiva postaus ja kaikkee lisää ♥

    VastaaPoista
  7. Oioioioi tykkäsin ihan hirveesti! <3 Oee, mäki haluun pockyjä taas, en voi vastustaa niitä jaja noi figuurit awawawa! <33333333 Omomomom, noi hello kitty figuuritt~ Ö 3 Ö Aion vielä joankin päivänä syyä ne! > D

    Nukkeblogini~ http://eltsunpullipblogi.blogspot.com

    VastaaPoista
  8. Kauniita kuvia :3 Sulosia juttuja, anna mulle <3___<3'

    VastaaPoista
  9. Ihania kuvia, vitsi Stica on kaunis! <33 nwn Puella figuurit, vitsi ihana Kyoko, mä oon sen fani! n__n

    VastaaPoista
  10. Ihania kuvia, munki pitäs käydä Kukunoris mutku en osaa sinne ;A;

    VastaaPoista
  11. Kavereiden kaa kerra katottii toi Amelia leffa :---D tai osa siitä xD Ja muute ihania kuvia♥

    meeZu

    VastaaPoista
  12. Kivoja ostoksia, tykkään katella tämmösiä! ~
    Amélie on ton julisteen leffa, jonka sun äiti osti. Pelottava katse! >u<
    Aaaah mäkin haluaan Hepburn-julisteita! *Q* *tosifani ilmoittautuu*
    Mutta noista Hello Kitty-avaimenperistä vielä, mulla oli joskus tommonen "pingviini", mutta mun mielestä se on delfiini. :'D
    Noi Domo-kun-kortit on mahtavat! mäki tahon! onko ne ihan tavallisen kokosia vai semmosia pienempiä?
    Sitten vielä nukkekuvista; Mäkin rakastan tota Stican asua, haluaisin ostaa sen joltain. Stica on mun mielestä nyt paljon nätimpi kun stockina, Pullip Stican peruukki, meikit ja chipit ei mun mielestä ole maailamn hemaisevin yhdistelmä.
    Cherise on muuttunu TODELLA paljon, ei Adsiltiaa päinkään! Se on suloinen, tuo sen herkkä ilme. :3

    Nyt lopetan lätinät tähän, hyvää torstaita! ~

    VastaaPoista
  13. Meil on toi Amélie leffa :p

    VastaaPoista
  14. Ihania kuvia♥



    NukkeBlogini > http://vaahtokarkkigirl.blogspot.com/

    VastaaPoista
  15. Mulla on kans tollasii Hello Kitty- avaimenperiä n_n

    VastaaPoista
  16. noi Domokun-pelikortit on niin sulosia <3

    VastaaPoista
  17. mulla on noita hello kitty avaimenperiä :)
    mutta eiks toi pingviini oo noissa kyllä delfiini ? :o
    mut ihania kuvia :3

    VastaaPoista
  18. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  19. Ää, äskeinen kommentti failas :---D

    Mutta siis, ihania tavaroita ostit ja ihana tuo shoot ~ owo ♥

    ♫ » http://littlemushroomdolls.blogspot.com/ « ♫
    ♫ » http://fluffywoolpants.blogspot.fi/ « ♫

    VastaaPoista

Kommentiit :3