perjantai 1. kesäkuuta 2012

LOVE YA ♥

Naaw olin eilen "miitissä" tapaamas Lindaa, Veeraa, Emiliaa, Eevii ja Erissaa ! ♥ Eli siis oli enimmäkseen ihmismiitti, mut oli meil nukkejaki mukan :D Mut juu anteeks kaikki rakkaat näist kuvist, poistan jos ette tykkää, vaik noi kaikki on nii *** kauniita owo ♥♥
NYT JO IKÄVÄ TEITÄ ! ♥


LINDA olet liia kaunis owo ♥ + miitin eka kuva :D


Veeranättimyys ! owo ♥ Miks kaikki oli viel nätimpii irl ku tinys owo 


Rikaeee nwn maretti ADJ'n asussa = ♥___♥


UHAAAH mite komee voi olla ♥


Hihihi ♥♥


Ja Disneyn turboista tykättii ;) ♥


EMMAEMMAEMMA owo ♥♥ vieeelä nätimpi irl vaik en ymmärrä mite se onkaan ees mahollista :d


Naaw, naaw, naaw ♥♥ katjaonmulkateelline


Ema nwn ♥


ERISSAA söpötys ♥♥ etkai tapa mua, koska tää kuva on oikeesti ihana nwn


Öhöhö, tän kuvan piti olla noist söpöistä pitsikerroksista mut sit se oliki vähä paljasta owo ♥ noo kai kaikki on nähny alastomii nukkei ;)


Minä ja Lindaa ! ♥ mun lempparikuvaa, vaik oonki nii kamala täs öwö ♥♥


Emmaemma owo ♥ 


Jennyyy ~ ♥ 


Erissan söpötykseeet ♥♥ + koirankarva peruukki ! :D


Alicejen rusetit nwn ♥ RAPV'n vaa puuttuu :d




Iha pikkune kokoero :D ♥


Derec ja tytöt ;) ♥


Ja Veeran sukkikset ei ollu yhtää revenny ;)


Me kuvattii Erissan peppuu ♥ söpöhän se, ja Erissa tappaa mut taas :D sorirks


Veeran ylinätit silmät öwö ♥


My pretty girls ! ♥


Emilia kaunokaine piiloutu AINA kameran taakse ku sitä yritti kuvata D:


Ja lopuks yhteiskuva jos kaikki muut kattoo eri kameraa ja Emilia ei oo täs ku se ei suostunu ja D; öää mut silti ♥♥

Nii sellasta :D Oli toosi kiva miitti ja nyt on kaikkii ikävä D: Joku tyyppi tuli meil selittää et meiä pitäis laittaa sil jotai sähkärii :D siis nukeista ja silleee ~
Nii ja sit lopuks mentii viel ostaa veeral alusvaatteita ja oltii makutuomarein ;) ♥

15 kommenttia:

  1. öäöäöääö näytän ihan hirveeltä xd no mut joo, ihana miitti oli <33<3 love u <3

    VastaaPoista
  2. Hulvattomalta näytti :D Söpöi kuvii kyl (y)

    VastaaPoista
  3. Linda et näytä senki täydellisyys ! > 3 <
    ja kiitooss Eriga :D

    VastaaPoista
  4. Mun perseeee :D lila mä tapan suuut <3

    VastaaPoista
  5. Namnam Erissa et tapa mua, mutta sulla on kyllä ihana perse<3
    Eheheheheheheheeee jooo:D:D:D:D:D:D:D:
    Ja Disneyyyyyy mää rakastan suaaaaaa >3<
    Ja tiesit sen jo varmaan ennestäänkin pikkuDisney<3
    Mutta hauskan näköstä:)

    VastaaPoista
  6. Hyi saasta! D:
    Ota mun kuva tuolta äkkii pois!! ihan kamala ;__;
    Muuten kiva :))

    Miss U Köörls ;__; ♥

    VastaaPoista
  7. hihiii erissa et kuitenkaa tapa, tiiät iteki et sun perse on namnam ♥ :D
    ja hihii kiitoos Kycoko :3

    VastaaPoista
  8. wää, olisin halunnu olla tuolla >n<''

    VastaaPoista
  9. Pyäääh tommone fädäriiiii

    VastaaPoista
  10. Veera-Jumala... OwO
    Eiku siis hauskoi kuvia! :D
    T:Siiri

    www.weheartpullips.blogspot.com

    VastaaPoista
  11. Taisi olla aika hauskaa, kenties? >:3 Haluun tollaseen sekoilumiittiin. :D Kivoja kuvia oli.~

    VastaaPoista
  12. Nawwww oli kyl niiiin kivaa et voi luoja :DD <3<3 Kauhee ikävä suaki jo ;_; +mä ja mun seksisukkikset D::D Ja koko miitti järjesty jumalaisen luokkaretkemme ansiosta :DD

    VastaaPoista

Kommentiit :3