perjantai 25. toukokuuta 2012

Ponytails + ordered for Disney ~

Heei tää uus postaus tuli nyt aika nopeesti, ku toho edelliseen tuliki jo 30 kommenttia, kiitos niistä ♥ Nyt tuntuuki oikeesti siltä et raadoin monta tuntii hyvällä tuloksella nwn ~
Ja nii siis Anni raksu muistutti et mun piti laittaa ne Disneyn tavarat postauksee ku tulee 200 lukijaa (: Unohdin sen ite iha kokonaa owo kiitos Annii ! ♥ 
Nii ekana nyt sitte ne tavarat ja sen jälkee mini Soniashootti :3

 
Ekana kaikkii vaatteita ja asusteita, jotka tilasin Etsyn kautta Monstrolta, odottelen jo saapumista :3
+ kaikki kuvat on ihan eri kokosia, koska ne on eri ihmisten kuvia. En siis omista tekijänoikeuksia, mutta mainitsin kenen kuvat ovat ja samalla tää on periaatteessa mainostusta niille joten :D










Sitten alkaa Iplehousen tavarat, eli nää tulee vasta Disneyn itsensä mukana :3


Tästä tää harmaa neule :3


Sitte noi henkselit (mustina)


Ja noi beiget legginssit :3


Ja noi seuraavat peruukit tulee tämän värisenä ! ^




Sellasia, mitäs tykkäätte nwn ? ~

Sitte tähän Sonia shoottiin :3


Sonian kulmakarvat ! ♥ ei olekaan ennen näkyny täs blogissa, eikä oikeestaa näy tässäkää kunnolla :D mutmut jaa ne on kuitenki ihanat :3


14 kommenttia:

  1. Mä vihaan suuaa >:3 ny mulle tuli bjd kuume :d Ja ihania vaateita (ja muita) jjajjajja sonishootti oli kans ihanaa <3

    VastaaPoista
  2. naaww, suloinen Sonia-shootti :3
    mut alus on virhe, ku sanoit et edelliseen postaukseen tuli jo 30 kommenttii, mut eihä siel oo ku 22? O.O no iha sama, söpöä silti. Ja harmittaa edellee toi peruukinväri, mut minkäs mä sille voin... ah, tilasit 2 peruukkii? :3

    VastaaPoista
  3. Ihania vaatteita oot tilannu :D Sonia on taas tosi söppänänä <333

    VastaaPoista
  4. kiitoos kaikkii ♥ ja Katja een jaksanu sit oottaa ja en tykkää painostaa ihmisii kommentoimaa >-< ja kylhän mä sulle noi molemmat peruukit silloi näytin owo.. oot taas ollu tarkkan (Y)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niii ja et sanonu mul missää vaihees siit, minkä värisen aioit tilaa tuolt nii mist mä oisin voinu tietää owo ? selitit vaa niist leeken peruukeist nii painoin mielee et sielt ei saa ostaa golden rodii :>
      + sanoit et parempi näi nii mitä sua viel harmittaa owo

      Poista
  5. Joo :DD nii, parempi näin mut kyl mä oon kans näyttäny ton värin moneen kertaan et "tän peruukin... tän värisen" et iha ite oot ollu yhtä tarkkan :DD nomut iha sama. en vaa osaa ajatella Lumiaa brunettena... Ö.Ö

    VastaaPoista
  6. Naaw ihania tarinoita>_____<
    Eiku tavaroita!!!>////<
    Aarght en malta oottaa Disneytä<3<3<3<3
    terveisin Disneyfan number one #1

    VastaaPoista
  7. hihiii kiitoos Kycoko :3 ..sulle pitääki sit muistaa tehä heti ekan Disneyl ommausshootti ku oot jo nyt nii uskolline fani ! :D ♥

    VastaaPoista
  8. Oii! Ihania tavaroita, ihanan paljon myös!
    Sonia on söpö niinkuin aina!

    VastaaPoista
  9. Ui vähä ihanii vaatteita <3 Ja noi peruukit. Sonia Sonia ♥

    VastaaPoista
  10. Ihunii vaatteit ! <3 n___n Ihanii kuvii muuteki <3

    VastaaPoista
  11. oon kade sulle & sun blogille & sun nukeille ! D:<
    Sonia on ylisöpö >33

    VastaaPoista
  12. Ah Disney saa ihania vaatteita♥ Arvaa mitä:D:D mää näin viime yönä noista pitkistä pinkki-valko-raitaisista sukista unta että ne oli mulla jalassa:D
    Eheh teitä varmaa kiinnosti:DD Nii ja SONIA ON SÖPÖ♥

    VastaaPoista
  13. tosi söpöjä vaatteita Disneylle ja ihania ja söpöjä kuvia <333 Lila muutes, mun blogissa ois haaste, otatkos vastaan ? B---)
    linkki: http://reneeofcute-wwwreneenblogi.blogspot.com/

    VastaaPoista

Kommentiit :3