maanantai 2. huhtikuuta 2012

"Onko mitää romanttisempaa, ku se et ne suutelee siel sateessa?"

Tässäpä sitte tää minikt, joka päästää teiät vähän paremmin tutustumaan Cherisen luonteeseen :3 Oon suunnitellu tätä aika kauan ja vihdoinki pääsin toteuttamaan!
+ täs kuvatarinas on sitte oikeesti huono laatu ku valaistus oli mitä oli :d + tietokoneen valaistus ei oo mun mikää paras kaveri!

*tapahtuu/tekee* huutaa ajattelee


*Lila löytää Cherisen katselemassa kuvia tietokoneelta*


*Cherisen katse on lasittunut ja unelmoiva*
Lila: Cherisee..?


Cherise: HUI D: ! Eeei saa pelästyttää.
Lila: Sorii :D mutmut.. Audrey Hepburn, aamiainen Tiffanyllä?


Cherise: No mitää?
Lila: En vaa tienny et tykkäät sellasista leffoista :3
Cherise: No mutta kun.. *punastuu* Ku Paul Varjak on nii söpö jaja Audrey Hepburn -tai siis Holly Golightly.. Aah ku ne on.. <3 Ja toi koko leffan loppu.. <3

Lila: Hahah, oot aika toivoton romantikko :D 
Cherise: Enkä! Tai siis.. 


*Cherise yrittää keksiä jotain puolustavaa kovan ulkokuorensa peittämiseksi, mutta tuloksetta*


 Cherise: Okeii.. No muttaku oikeesti onko mitää romantisempaa ku se et siin lopussa Paul saa Audreyn - eiku siis Hollyn jäämään kaupunkiin ja sit ne suutelee siel sateessa ja.. Ah <3 *herää kuvitelmistaan* Eiku.. nii en mä mikää 'toivoton romantikko oo D: 
Lila: Nyt meni ohi :D
Cherise: Äh.. kato ite!


Cherise: Oikeestii! Tää on niin.. <3
Lila: Hei ootas hetki.. käyn hakee jotai. 


Lila: *ojentaa Cheriselle postikortin* Mä en oikee tarttee tätä mihinkään nii sä voit saada sen (:


Cherise: owo.. onks täs Audrey Hepburn..  <3 O-onks tää mulle?
Lila: Joojoo :D
Cherise: Oaah, Lila tiesiks et mä rakastan sua? *punastus*
Lila: Hahah, sanoit ton vaa tän takii ku annoin sulle ton kortin :D mut kiitos nyt kuitenki! ~





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

<3 shootin' and poems for my loved gerbil, Sharpay 27.10.2009 - 30.3.2012 <3


Sometimes everything is too far away


Sometimes nothing is workin' out and you just would like to let go, fly away


The pain is too much, but you still don't want to let go, because you know that if you leave, nothing is gonna work out


But I will let you fly away, if you really feel like it, because I don't want you to be in pain, I want all the best for you my love, so fly, fly as far as you can, but always remember these words: I love you

11 kommenttia:

  1. Oi! Ihana minikt. ♥
    Audrey Hepburn on myös mun mielestä hyvä näyttelijä. Tosi laiha myös. ^w^

    VastaaPoista
  2. Kiitos :3 mäki tykkään Audreystä (: ja niin nyt Cherisekin :D

    VastaaPoista
  3. ♥En oikee muuta keksi :3 owo

    VastaaPoista
  4. Mä oon ihan samanlainen... Rakastan Audreyn leffoja... ^w^

    VastaaPoista
  5. Ihana tarina! Tykkään kans Audreyn leffoista. Cherisen meikki on myös kiva. Viimeinen shootti oli kyllä iihana! ♥

    http://www.pullips-story.blogspot.com/

    VastaaPoista

Kommentiit :3