maanantai 9. huhtikuuta 2012

KT ~ Sleeping orders change

Oltiin Katjan kaa mun mummilas Itä-Suomessa, ja nuketki oli mukana (: Cho, Lily ja Andrew on siis Katjan nukkeja. Ja valaistus KT'ssä on surkee, ku kuvattiin se illalla ja lampun valossa, ei yhtää luonnonvaloo :d

*tapahtuu/tekee*
huutaa
ajattelee
huutaa ajatuksissaan


Stica: *herää* Huaah.. 


Stica: OAAAAH! Mi-missä mä oon?!
Cole: *mumisee*


Stica: Miks nää kaikki tyypit on tääl .____. ? Lily, Cho, ja toi on kai se... Andrew? owo


Stica: *herättää Lilyn* Lily... herätys!


Lily: OAAAA! Hirrviö! D:
Stica: owo.. *perääntyy* Se oon vaa mä :D
Andrew: *tuhisee*


Andrew: *kurottaa toiselle puolelleen...*


Andrew: *...ja kääntää Colen viereensä*
Andrew ja Cole: *mutinaa*


Lily ja Stica: *hihittää*
Cole ja Andrew: *silmät rävähtävät auki*


Stica: *kierii maassa nauraen ja pidellen vatsaansa*
Cole ja Andrew: ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!


~~~~~~~~~~~  Hetken selvittelyn jälkeen  ~~~~~~~~~~


Cole: *ei vieläkään ymmärrä tapahtunutta*


Andrew: Toi.. Stica(?) on aika... mmmh. :3


*Muutkin on herätetty miettimään, miksi he ovat tässä mysteerisessä paikassa.*


Cherise: Andrew.. >:3 söpöö !


Andrew: Miksei mun manipulointi nyt tehoo Sticaan...
Katso lisää täst Andrewin manipulointitaidosta Katjan blogista!
Stica: OOOOooooo apua, Andrew yrittää muokata mun mieltä! Mä en tienny et se osaa, miksei Lily oo kertonu?! Ellei... owo. Nyt mua tarvitaanki AGENTIKS. B-----)
Cherise: *siirtyy lähemmäs Andrewia* Hhih se on söpö :3

~~~~~~~~~~~~~~ Illalla ~~~~~~~~~~~~


*Päivän mittaan Andrew on tehnyt.. kaikennäköistä, ja Stica joutuu esittämään, ettei tietäisi mitään Andrewin "taidoista"*


Stica: ÄÄäääää voi ei Coleeeee ;____;


~~~~~~~ Myöhemmin illalla, kun Cho ja Sonia ovat menneet nukkumaan ~~~~~~~~ 


Stica: Eikääää, mä en kestä tätä enään D: !


Jos ette siis äsken huomannu nii Andrew on iskeny silmänsä Cheriseen, joka ei edes tarvitse manipulointia >:3


Stica: OAAH! Mä keksin mitä me voitais tehä!


Stica: Me pidetään parisuhdevisa! nwn
Muut: owo?


Huonekalut taas siirtyy maagisesti :D
Stica: Mä oon keräilly täs vähäsen tietoja teistä kaikista, ja oon kehitelly kysymyksiä teistä teiän "pareille" hmm, keksin päästäni. Kyl ne mua uskoo... Eli Andrewiltä kyselen Cherisestä, Cheriseltä Andrewistä jne. :)

muut: ookei... owo 


Stica: Andrew, sä alotat!! :) Kysyn siis Cherisestä... Hmm... Kuka on Cherisen "esikuva"?


Cherise: OMG etkö sä tiiä?! Mistä Stica muuten tietää...? ...LILAAAA!!!
Andrew: ÄÄäääää, mistä mä sen voisin tietää! D: Eli... ohi...?


Stica: Oikea vastaus on Audrey Hepburn. Sitten Lily! >:) Minkä ikäinen Cole oli, kun hän sai ensisuudelmansa?


Lily: ÄÄÄÄÄää ei tommosia kysymyksiä saa kysellä!! No veikkaan vaikka että... 14!!!
Cole: *menee noloksi, koska sai ensisuudelmansa Sticalta*
Stica: Oikea vastaus on 12 ja puoli vuotiaana! Ei siis pisteitä teillekään >:D Seuraavaksi kysytään Cheriseltä. Noniin.. mistä Andrew on kotoisin?


Cherise: Hah! Helppoo :3 Andrew on Skotlannista! nwn


Stica: Oikein! Ensimmäinen piste team C&A:lle! Sitten Cooole. >:3 Mitkä oli Lilyn ensimmäiset sanat minulle? 


Cole: Mistä ihmeest mä ne voisin tietää D: ? Tää on oikeest epäreiluu!
Lily: Niinpä! Sä oot puolueellinen D:

~~~~~~~~~~~ Aikaa kuluu ~~~~~~~~~~~


Stica: *haukottelee* Cherisen.. vuoro.


Stica: Onko Andrewilla jotakin salaisia erikoiskykyjä ja jos on, millaisia?


Andrew: *kavahtaa*
Cherise: owo.. ei mun tietääkseeni.. 


Cherise: Vai onks sul joku.. superkatse, vai osaaksä lentää tai..? :D



Stica: *keskeyttää Cherisen* VÄÄRIN! Andrew osaa manipuloida nukkejen mieliä! Hän saa nuket pitämään toisistaan, vihaamaan toisiaan, uskottelee heidän olevan joku muu, pyyhkii mielestä ajatuksia ja pistää jotain omituista soopaa niiden tilalle!


Andrew: ole hiljaa, urpo, VAIKENE! Mä pistän sut vaikenemaan!


Stica: Aaa-hha! Se yrittää sitä taas! Se yrittää saada mut olemaan hiljaa, ja mä kuulen sen, koska mul on ollu myös sellasia "erikoiskykyjä!" >:3 


Cho: *On herännyt kuuntelemaan* Kuulinks mä oikein?! D:
Andrew: !!!
Stica: *myhämyhä* >:)


Cho: *hyppää "pikkuisten talosta" Andrewin niskaan* KYAAAA! Mä luulin et sä oot mun KIVA serkku mut sä ootki PAHISserkku! D: Ilkimys!


Stica: Cho... ei se oo sun serkku ollenkaan. Se vaan on uskotellu sut luulemaan niin. Mut hei, se ei enää voi manipuloida teitä, koska mä voin aina ilmottaa siitä ja sitte te voitte HÄÄTÄÄÄ sen! >:D 


Cho: Tyhmä, tyhmä, tyhmä! BAAAAKAAAAAA!
Lily: kenest mä sitte oikeesti tykkään...?
Andrew: huoh. Tähän loppu se "hauskanpito"... owo


Cherise: en mä tiiä, mut MÄ AINAKI SILTI RAKASTAN ANDREWIÄ! >3< *hyökkää takaapäin*
Stica: No joo, okei, sua se ei joutunukaa manipuloimaan... .___.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sitte me Katjan kaa shootattiin toistemme nukkeja, eli nää kuvat on siis mun ottamia, vaik ne onki Katjan nukeista :3 Sitte ne kuvat, joita Katja otti mun nukeista, löytyy sen blogista sitte ku se laittaa ne sinne :D


Andrew on ylpeä traktorinomistaja :D


Cherise elementissään :D


~ Katja ja Lila

6 kommenttia:

  1. :3 toi oli tosi hauska laukea ja todella hauskasti tehty!

    VastaaPoista
  2. Toi KT oli kiva (:: Noi Cherisen meikit on kivat ^__^

    VastaaPoista
  3. Haha! Olipas hauska kt! piristi selvästi iltaani, kiitos!

    VastaaPoista

Kommentiit :3