torstai 19. huhtikuuta 2012

KT continues + pics ~

Noniin täs nyt alotetaan täl kuvatarinalla, joka on lyhyt jatko siihen tarinaan "One phonecall can turn world around"

*tekee/tapahtuu* huutaa ajattelee


*Stica tulee kotiin kaupungilta..*


*..ja näkee Colen*


Stica: *istuu tuolille* Cole.. mul on sulle jotain..


Stica: *vetää kätensä selkänsä takaa* Ole hyvä <3 Mä ajattelin et jos me oltais taas - 
*Cole keskeyttää Stican*


Cole: Voi ei Stica.. Älä nyt käsitä tätä väärin mut mä soitin Lilylle ja.. me ollaan yhdessä..


Stica: *kiroilua ja huutoa. Heittää ruusut raivoissaan pois*


Stica: *juoksee itkien pois* Cole.. mä vihaan sua!
Cole: Stica - odota!

~~~~~ Sitte kuviin, joita otin tänää ku oltiin katjan ja tyttöjen (paitsi Sonian) kaa ulkona (: ~~~~

Katjan Lilyy :3 ja söpö sulka hiuksissa

Ja Katjan Cho ottamassa aurinkoa ~




Sellanen nwn kommenttia kiitos !
+ tykkäätteks nopeesta postaustahdista (Y)

11 kommenttia:

  1. Tarina = Love it! x3
    Stica + muut = Kateellinen + Love it :3
    Shootti = <33<33<<33<<33

    VastaaPoista
  2. Oijjoih ihanan sulonen :33
    Jaj kaikki on niin ihanaa :333

    VastaaPoista
  3. Voi Stica parkaa :---<


    ~ mydollsstory.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Pukki~!! Hehhe... Voi Stica parkkaaa... En arvannu :'( Ihania kuvia jäöö... :-----------------)

    VastaaPoista
  5. hii~ ja voi stica parkaa.. ;__;
    ihania kuvia ~

    VastaaPoista
  6. Ihana! Stica rukka, mutta toisaalta mä arvasin, että se meni näin. O n O

    VastaaPoista
  7. Sticarakaskultaihana <33 se Cole ei oo sun arvonen ♥ Outoo oikeest; olin ihan varma, että se soittais Sticalle. :<

    VastaaPoista
  8. Voi stica parka ;___; luulin et se soittais sticalle, muttei soittanukkaa D:

    VastaaPoista
  9. mmh tää oli nyt vähä ennalta arvaamatonta, nyt mun ja katjan nuket on iha sekasi :D mut joo tiiän et Stica ja Cole palaa viel yhteen, don't worry, ne on tarkotettu toisilleen <3 mut nyt näin ~

    VastaaPoista

Kommentiit :3