lauantai 10. maaliskuuta 2012

Because you loved me ~

EKAKS TÄLLÄNE TÄRKEE ILMOITUUS ! ~
Eli heti kun saan tasan 100 tai yli >B---D lukijaa, tulee giww awayy ! ~ Melkein kaikki tavaratkin on jo kasassa, joten jos et oo viel lukija nii hophop liittymään ! >w<
+ tää KOKO POSTAUS on ommattu Iirikselle koska se kiristi mua tekee tän ja keksi shootin (:

Noniin ja sitte tähä postaukseen (: lyhyt jatko- ja samalla lopetusosa Stican muistinmenetystarinalle, enjoy, + MUSA PÄÄLLEE <3


Stica: Tässä on sydämeni, se on puhdas ja kirkas, täynnä rakkautta. Mutta näin ei ollut aina.


 Stica: Sydämeni oli musta, tyhjä ja kova, viiltoja täynnä, sillä olin jotakin, mitä en olisi halunnut olla.


Stica: Jokaisen 'työtehtäväni' jälkeen minua kehuttiin, ja olin vain hiljaa, en vastannut.


Stica: Mutta todellisuusdessa kärsin.. Menetin niin monta hyvää omistajaa, niin monta viatonta nukkea tein surulliseksi, jotkun heistä jopa kuolivat takiani. Kaikki oli minun syytäni, ja tiedostin sen itsekin. En vain tiennyt, että oli olemassa toinenkin vaihtoehto. Tiesin sen vasta, kun en pystynyt tappamaan Lilaa. Ja olen siitä iloinen.


Stica: Nyt olen sellainen, kuin haluankin olla.


Stica: Tiedän, ettei sillä ole väliä, miten pukeudun tai mitä teen, sillä tästä kaikesta huolimatta nämä henkilöt rakastavat minua juuri sellaisena kuin olen.  Koska he ovat..


Stica: ..perheeni.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sitten shoottiin, jonka ideoi IIPPAA, eli Iiris :3
+ tää on kans omistettu silleee :d

++pitäkää musa viel päällä jos se ei oo viel loppunu :3






 Sellanen se sitte :3 

kommenttia ois kiva saada ! :3


7 kommenttia:

  1. Toi musiikki just sopi tuohon 'kuvatarinaan' tuos alussa. :3

    VastaaPoista
  2. wiwiwiwiwiiiiiiii :DD

    VastaaPoista
  3. hihii ja kiitos Maddyy (: mietin vaik kui kaua et minkä laittaisin :D

    VastaaPoista
  4. Aevan ihana ja Stica on ihan hirrweehirrween nättih! :333

    VastaaPoista
  5. Uijj.. Toi musiikki sopi täydellisesti tohon<3<3

    VastaaPoista

Kommentiit :3