sunnuntai 26. helmikuuta 2012

Black feathers flyin' all around us ~

Heei, anteeks ku en oo voinu nyt postailla tällä viikolla, ku oon ollu maalla. 
No mut kuitenki mul oli nuket siel mukana, vaik ei ollukaan paljoo aikaa kuvata. No siis kuvia nyt sitte vähän :> ..Ette kuitenkaa jaksa kuunnella mun selostusta :---D

 Tää kuva oli pakko laittaa ku valaistus on nii jännä :D Oli sormet vahingos kameran salaman edes nii tuli valo vaa tollee (:


Mini KT :3

 Cole: *laulaa itsekseen* And I want to rock 'n' roll all night...
 Cole: ..and party everyday-yy :---3
 Cole: *jatkaa laulamista*
 Cherise: *hihittää*
 Cole: *nolostunut* Mhh.. Nii siis oliks näis rummuis jotai vikaa..?

ps. oon huomannu et blogger pilaa ain noide tummien kuvien laadun :<

3 kommenttia:

  1. Haha :D Kiva toi minitarina, ja iiihania kuvia :) Oispa mullaki noin hyvä kamera & oisimpa mä noin hyvä kuvaa :P Mutmut tos vikas kuvas Colen jalka vähä vammaa ja se jäi ärsyttää mua mut muuten iha kiva :))

    VastaaPoista
  2. kiitoos :D ja eei en oo ees hyvä kuvaa :d
    ja juu sen jalat aina vammaa, ku ne pyörii ympäri ku pöllön pää ja lähtee ain irti D:

    VastaaPoista
  3. + se kuva on heilahtanu muutenki :D

    VastaaPoista

Kommentiit :3