lauantai 28. tammikuuta 2012

Would you like to come and fly with us ?



Niin eli siis oon Lila, teille varmaan tuttu mun,  Katjan ja Lauran vanhasta blogista, Good or Badista.
Päätettiin nyt yhdessä, ettei me enää pidetä yhteistä blogia, koska blogitila loppuu niin usein kesken ja muutenkin. Niin siis ei nyt poisettu tota vanhaa blogia, koska siellä säilyy kaikki muistot.
Niin kuitenkin ainakin Katjan kaa jatketaan yhteisten kuvatarinoiden ja shoottejen ottamista, ja laitetaa sitte vaa molemmat omiin blogeihimme ne kuvat.

No kerronpas sitten tähän alkuhöpötykseen jotain itsestäni ja muutenki nukkeilustani :3

Eli siis mun nimi on Lila, ja oon -98 syntynyt tyttö Stadin keskustasta. Mul on 3 nukkee, Pullip Stica, Taeyang Raiki ja Little dal Jouet. Lisäks tilasin neljännen nukkeni viime keskiviikkona. Nuken malli tulee sitte yllätyksenä, mut kerron et kyseessä on Pullip. Lisää mun nukeista voi lukea (vielä hieman keskeneräisistä) nukkeprofiileista. Nukkeja kuvaan Sony a33 -järjestelmäkamerallani. 

No, ei kai tässä siite muuta selitettävää oo, joten laitan nyt pari lempikuvaani tähän (:
+ Lukijaksi saa liittyä!




 


~ Lila

6 kommenttia:

  1. kiitos ! :3
    tänään tulee vielä jattijuhlapostaus, jos saan tänää 30 lukijaa täyteen (: se sitte sisältää noiden kodin remontin, pienen paljastuksen, kuvatarinan ja paljon muuta ! (:

    VastaaPoista
  2. Jajajajaja niin on nätti jajajaja komee ja ei hätää Leena on täs. BD

    Joo-o on nättejä nukkoja. :)

    VastaaPoista
  3. Sulla on kaunis nukkeperhe ♥ Varsinkin Sonia ja Stica on mun lemppareita, headeriksi äänestän numeroa 3.

    Bloggerissa, dollsday.blogspot.com
    Gosussa, NIPSUK0RPPU

    VastaaPoista
  4. kiitos molemmille (:
    ja anzku laitan sille yhen äänen :3

    VastaaPoista

Kommentiit :3